Piegādes noteikumi
1. Preču piegāde notiek tikai Latvijas Republikas
teritorijā.
2. Paredzamais preču piegādes laiks sākas no mirkļa kad
pārdevējs ir saņēmis pasūtījuma apmaksu
un paredzamais pasūtījuma piegādes laiks ir 1-5 darba dienas (neskaitot
gadījumus, kad pircējs pasūta preces, kas nav uzreiz pieejamas).
3. Piegādes izmaksas sedz pircējs un tās ir noradītas, kad pircējs veic pasūtījumu. Piegādes izmaksas var būt mainīgas, galvenokārt tās ir atkarīgas no pasūtīto preču daudzuma, svara, piegādes vietas u.tml.
4. Preču pasūtīšanas brīdī pircējam jānorāda:
4.1 Precīza preču
piegādes vieta, kad preces tiek piegādātas pircējam, izmantojot kurjeru
pakalpojumus;
4.2 Pārdevēja filiāles veikals (preces saņemšanas vieta), kad pircējs izvēlas saņemt preci filiālē tās ir jāizņem pārdevēja norādītajā kārtībā, kas norādīta pasūtījuma rezervēšanas laikā (ja pārdevējs pasūtījuma brīdī ļauj pircējam izvēlēties produkta/u izņemšanu no konkrētas pārdevēja filiāles). Gadījumos, ja Pircējs izvēlējies saņemt preces filiālē, tās tiek rezervētas pircējam 10 (desmit) darba dienas, gadījumos ja Pircējs nav pieņēmis preces šejā punktā minētajā termiņā Pārdevējam ir tiesības atcelt Pasūtījumu uzskatot, ka Pircējs ir pārdomājis (atteicies no Pirkuma līguma). Šejā gadījumā, ja Pārdevējs nav bijis spējīgs sazināties ar Pircēju ar saziņas līdzekļiem ko Pircējs norādījis veicot Pasūtījumu, Pasūtījums tiek uzskatīts par spēkā neesošu Pircēja viltus kontaktinformācijas sniegšanas dēļ, kas ir E-veikala noteikumu pārkāpums. Ja Pircējs šādos gadījumos ir veicis Pirkumu ar priekšapmaksu, Pārdevējs tam atgriež finašu līdzekļus.
5. Ja pircējs izvēlas saņemt preces tādā
veidā kā noteikts Pirkšanas un pārdošanas noteikumu 4.3.2. punktā tad pircējs
tiek informēts ar īsziņu, pa tālruni un/vai pa pircēja norādīto e-pasta adresi
par preces piegādi uz pircēja izvēlēto filiāli un/vai Preču sagatavošanu
izņemšanai no izvēlētās pārdevēja filiāles.
6. Pircējs
apņemas pats pieņemt preces. Gadījumā, ja pircējs nevar pieņemt preces, un
preces ir piegādātas uz norādīto pircēja piegādes adresi, pircējam nav tiesības
celt prasības par Preču piegādi (tai skaitā garantijas prasības) pret pārdevēju
par preču piegādi nepiemērotam/nepareizam klientam vai fiziskai, vai juridiskai
personai kā arī prasības par kādām citām preces neatbilstībām vai piegādes
neērtībām.
7. Pārdevējs piegādā preces pircējam
saskaņā ar “Pasūtījumu piegāde” norādītajiem noteikumiem. Šie noteikumi ir
provizoriski un arī neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevēja noliktavā nav
vajadzīgās preces, un pircējs ir informēts par pasūtīto preču trūkumu. Turklāt pircējs
tiek informēts un piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties iepriekš
neparedzētu apstākļu dēļ, kas nav pārdevēja kontrolē. Šādā gadījumā pārdevējs
apņemas nekavējoties sazināties ar pircēju un vienoties par preču piegādes un
pieejamības nosacījumiem.
8.
Pircējam pasūtītās preces piegādā kurjera
pakalpojumu sniedzējs ar pircēju saskaņotā piegādes laikā un kurjera
pakalpojumu sniedzējs sazinās ar pircēju uz pircēja norādīto tālruņa numuru
un/vai pircēja norādīto e-pasta adresi, kas norādīta veicot preču pasūtījumu.
9. Pārdevējs ir atbrīvots no visām atbildībām,
kas minētas Preču Pirkšanas un pārdošanas Noteikumu pārkāpšanu, ja preces
netiek nodotas un/vai piegādātas pircējam noteiktajā laikā pircēja vainas dēļ
vai ārkārtas apstākļu dēļ, kuri ir ārpus pārdevēja kontroles.
10. Preces piegādes brīdī un/vai pie to
izņemšanas filiālēs, preces tiek piegādātas klientam kopā ar rēķinu, pavadzīmi
vai kādu citu preces saņemšanas apstiprinošu dokumentu, tai skaitā kurjera
pakalpojuma sniedzēja elektroniskajā paraksta sistēmā/ierīce (vai papīra
formas, preces piegādes apstiprinājuma dokumentā) par preču saņemšanu, kurš
jāparaksta pircējam, ar to apstiprinot preču saņemšanu.
11. Pie preces piegādes saņemšanas pircējam
ir jāpārbauda sūtījumu iepakojuma statuss/stāvoklis. pircējam ir visos
gadījumos nekavējoties jāinformē pārdevēju, ja sūtījuma iepakojums ir saburzīts
vai kā citādi bojāts, kā arī tad, ja sūtījumā ir nepareizas preces, nepietiekams
un/vai nepareizs preču daudzums, nepilnīga preču komplektācija, aprīkojums un
citos gadījumos, kad pasūtījums atšķiras no piegādātā.
12. Pircējs visos gadījumos, kad preču
saņemšanas laikā pamanījis iepakojuma un vai pasūtījuma neatbilstības, veic
piezīmes uz preces saņemšanas dokumenta/kurjera piegādes dokumenta, vai ir
jāuzraksta atsevišķs akts par šīm neatbilstībām. Iepriekšminētais gadījums ir
aktuāls tikai, ja preces piegādātas ar kurjera starpniecību. Ja šādas darbības
no pircēja puses nav veiktas, tad pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par
preču piegādes un tās saturā esošajiem pārkāpumiem un/vai defektiem, kurus pircējs
nav minējis uz kurjera piegādes dokumentācijas.
13.
Bojājumu un preču nejauša zaudējuma
risks pāriet pircējam no brīža, kad preces tiek nodotas pircējam.